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标题: 优薪招聘Office administrator and HR assistant [打印本页]

作者: sinojohn    时间: 2016-7-21 15:24
标题: 优薪招聘Office administrator and HR assistant
Office administrator and HR assistant
The Role:
·        Answerthe phone call
·        Welcomethe visitors
·        Bookhotel and train fly tickets
·        Officesupplies purchasing
·        Sendand receive the parcels and order the courier service
·        Coordinatethe company events (Show, annual festival)
·        Postrecruiting advertisement, receive and manage resumes
·        Screenpotential applicants, conduct phone interviews; Schedule face to faceinterviews, meetings and testing sessions
·        Officeadministration
·        Otherworks if need
The Ideal Candidate:
·        Minimum2 or 3 years’ experience with similar position
·        Proficientcomputer abilities (Word, Excel, Outlook)
·        Bilingualin English and French, fluent, verbal and written, in both official languages,Chinese is an asset
·        StrongAttention to details
·        Theindividual must also exhibit an ability to work in an environment with changingpriorities
·        Be aneffective communicator
·        Teamplayer
·        Quicklearner
Weoffer a good salary and group insurance after 3 months.
Please send yourCV to recruit.sino@gmail.com
Commis de bureau
Vos tâches :. G' m) c) z) o# }8 @
- Filtrer les appels, les transférer, prendre des messages et fournir del'information au besoin
- Accueillir les visiteurset les rediriger à la personne appropriée
- Recevoir et envoyer lecourrier et les colis) z, y. m7 n) ]
- S'occuper de l’achat des fournitures de bureau
- Réserver les billetsd’avion, hôtels et voitures pour les business voyages
- Réserver les stands pourles différentes expositions
- Publier les annonces de recrutement,recevoir et gérer les Résumes
- Surveiller les candidatspotentiels, conduire les entretient téléphoniques ; Arranger des entretiens, desréunions et des séances d'essais sur place
- Coordonner avecdifférents départements
- Assurer lescommunications internes et externes
- Offrir un soutienadministratif aux services des ressources humaines, de la comptabilité# }* R7 Q$ V  M' r
- Autres tâches connexes
Qualifications
1 q. N; a4 t7 `
- Posséder 2 à3 ans d'expérience + f' `" P: L& E" y0 A8 m! M
- Très bon connaissance de Word, Excel, Outlook et Powerpoint
- Bilinguisme (anglais etfrançais), Parler Mandarin est un atout
- Capable de gérerplusieurs tâches en même temps
- Débrouillardise

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Merci d’envoyer le CV à recruit.sino@gmail.com

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